Măsurile luate pentru asigurarea securităţii prelucrării datelor.

 

Politica de confidentialitate

Termeni si conditii.

S.C. ABEMAR MED S.R.L. este operator de date cu caracter personal, înscris sub nr. 35491 în Registrul ANSPDCP de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal, in scopurile: “reclama, marketing si publicitate” si “vanzari on-line”

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, S.C. ABEMAR MED S.R.L. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Datele personale introduse de catre utilizator vor fi folosite de S.C. ABEMAR MED S.R.L. numai in scopul declarat al site-ului www.abemar.ro. Informatiile din formularul de inscriere sunt necesare pentru confirmarea si validarea comenzilor, trimitere de newsletter, in nici un caz nu vor fi furnizate unei alte persoane.

Datele prelucrate de noi sunt exclusiv cele furnizate de dumneavoastra.  Nu sunteti obligati sa furnizati datele, acestea fiind insa necesare la prelucrarea cererii dvs. si onorarea serviciilor oferite de noi. Eventualul refuz al dumneavoastra de a ne oferi datele solicitate determina imposibilitatea noastra de a va oferi serviciile solicitate.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, prin posta, pe adresa societatii noastre. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

Prelucrarea datelor cu caracter special prevăzute la art. 7 alin. 2 lit. a) din Legea nr. 677/2001, respectiv a prelucrarii codului numeric personal sau a altor date cu caracter personal având o funcţie de identificare de aplicabilitate generală, sunt strict limitate la cazurile prevăzute de lege. Prelucrările de date cu caracter personal se efectuează numai dacă persoana vizată şi-a dat consimţământul, în mod expres şi neechivoc, pentru acea prelucrare.

Consimţământul nu este necesar în următoarele cazuri:

* când prelucrarea este necesară în vederea executării unui contract sau antecontract la care persoana vizată este parte ori în vederea luării unor măsuri, la cererea acesteia, înaintea încheierii unui contract sau antecontract;

* când prelucrarea este necesară în vederea protejării vieţii, integrităţii fizice sau sănătăţii persoanei vizate ori a unei alte persoane ameninţate;

* când prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligaţii legale a operatorului;

* când prelucrarea este necesară în vederea aducerii la îndeplinire a unor măsuri de interes public sau care vizează exercitarea prerogativelor de autoritate publică cu care este investit operatorul sau terţul căruia îi sunt dezvăluite datele;

* când prelucrarea este necesară în vederea realizării unui interes legitim al operatorului sau terţului căruia îi sunt dezvăluite datele cu condiţia ca acest interes să nu prejudicieze interesul sau drepturile şi libertăţile fundamentale ale persoanei vizate;

* când prelucrarea priveşte datele obţinute din documente accesibile publicului, conform legii;

* când prelucrarea este făcută exclusiv în scopuri statistice, de cercetare istorică sau ştiinţifică, iar datele rămân anonime pe toată durata prelucrării.

 

Politica de livrare a produselor

Comenzile sunt livrate de la sediul societatii noastre din Brasov şi ajung la destinaţie în interval de 1-5 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.

De regulă, comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 12:00, se proceseaza în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat.

Conform legilor în vigoare, comanda plasată de client se consideră un contract între cumpărător și vânzător, fiecare parte trebuind să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.
Pentru comenzi si / sau termene de expediere ce nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul pentru a-i comunica aparitia acestei probleme. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulată.
Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile venite de la clienti care nu au ridicat / achitat comenzile anterioare.
Ca masura restrictiva pentru clientii care nu au ridicat / achitat produsele comandate anterior, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans. La suma de plata in avans se adauga si plata transportului tur-retur a comenzii neridicate / neachitate anterior, respectiv 50 Ron.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza comenzi in urmatoarele situatii:
– Clientul nu poate fi contactat pentru confirmarea comenzii din mai multe motive: numerele de telefon sunt incomplete, nu raspunde la telefon, etc.
– Informatiile de livrare sunt incorecte / incomplete

Costuri şi metode de transport

Produsele sunt livrate prin firme de curierat ( FanCourier, DPD, etc ).
Pentru comenzile de până la 350 RON, transportul pe teritoriul României costă 25 RON ( TVA inclus )
Comenzile care depăşesc 350 RON beneficiază de transport gratuit (pe teritoriul României).
Datorită faptului că livrarea se face printr-o alta societate, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Vă informăm că, din motive logistice și legale, nu putem garanta livrarea comenzilor la adrese din afara României. Totusi, se pot livra comenzi in spatiul intra / extra comunitar doar cu plata comenzii in avans in cont bancar si cu calcularea taxei de transport in prealabil.

 

Politica de retur / schimb / anulare

Deoarece societatea noastra produce si livreaza produse de ingrijire personala, din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate.

Societatea noastra respecta prevederile legale privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor legale, produsele pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclusiv ambalajul.
Prin urmare, nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, etc.
Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a permite clientului sa examineze produsul asa cum ar face-o intr-un magazin, nu pentru a-i oferi 14 zile de utilizare gratuita.
In cazul in care se doreste returnarea unei comenzi, clientul trebuie:
1. Sa anunte societatea noastra la adresa de e-mail: contact@abemar.ro sau la numerele de telefon: 0268422024 sau 0755333332.
2. Sa returneze comanda numai dupa ce impreuna cu un reprezentant al societatii noastre au convenit de comun acord acest lucru.
Conform Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, clientul suporta costurile de transport ale returului.
ATENTIE: Coletele expediate cu plata transportului la ABEMAR vor fi refuzate!
In cazul in care produsul / produsele comandate au fost deteriorate in timpul transportului, va rugam sa ne contactati iar acestea vor fi schimbate.